یکی بلند شه
تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 12:20 | نويسنده : ♠اتاناز♠



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت16:12---5 شهريور 1394

..............خودم بخورم بعنوان جایزه ریدن به بهرام.چرا نمی یاد دعوا؟؟؟؟؟بوس بوس


بی ادب خخخخخخخخخخخ


sara
ساعت8:46---5 شهريور 1394

...........................................................اون خواهر شوهر ۱۷ساله وب اگه داره بده حالشو بگیرم.خخخ


خخخخخخخخخخخ بیشعوری چقدر تو والا من هنوز دیدم اونشو خخخخخخخخخخخخخخخخخ ما هنوز نامزدیم وقتی ازدواج کردیم اون موقع این کارا شروع میشه خخخخخخخخخخخخ


sara
ساعت0:25---5 شهريور 1394
زرتی رفتی گفتی بهش نامرد؟اومد فحشم داد.گفتم متحد شیم کسو.ابروتو برد خره نیره خایمالیشو میکنی.اه اه چقد خری.
تو وبت جوابتو میدم


sara
ساعت23:06---4 شهريور 1394

عوض نکن دیگه.تو رو به شوهرت قسم نرو .
من دو روزه ...... خره.خخخخ
اوکی
هه شاهکار کردی خخخخخخخخخخخخخخخخ



sara
ساعت23:00---4 شهريور 1394
بهرام گفت سی چهل تا وب رفته و از طرفت کامنت سکسی گذاشته.به مرور زمان میخونن و فحشت میدن.من فقط راهنمایی و کمکت کردم.تو شوهر داری دیگه نباید باهات شوخی کرد ولی بهرام و شکارچی پلنگ و مهدی و....حالیشون نیست.به من فحش نده که بد میبینیا؟هی میگه بهم جنده.تو مگه دیدی من کس بدم عوضی؟؟؟
اره وقتی خودت میگی خوب دادی
واسم مهم نی کدوم خری از طرف من پیام بی ادبی داده همتون عین همید هه فردام ادرس وبمو عوض میکنم تا دیه همتون ولم کنید


sara
ساعت22:53---4 شهريور 1394
جدی شوهر داری؟پس نباید با زن شوهر دار شوخی کنه .حالشو بگیرم؟شوهرتواز طرف من ببوس.بای
بروبابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: